Bejegyzések

Új!!! Újj!!! Újdonság!!!Hasizomfejlesztés gyakorlás!

Kép
Itt az idő, hogy kezedbe vedd az irányítást a hasizmaid felett!Elég a sok felülésből és éhezésből, vagy esetleg bánatevésből, mert nem megy!

A Hasizomfejlesztés órán szembesülhetsz olyan gyakorlatokkal, melyek nem köszönnek vissza minden aerobik órán! Ezek a gyakorlatok speciálisan a törzsedet veszik igénybe. Nem Pilates, nem Jóga, de a gyökerek onnan erednek.


Kinek ajánlott a Hasizomfejlesztés?

- aki valami új színt szeretne vinni a megszokott gyakorlatai mellé
- aki bírja a kihívásokat, mert az összes gyakorlat saját-testsúllyal működik
- aki ismeri a LoveYourBelly módszert és szeretne közösen gyakorolni
- aki szülés után 8 héttel szeretne elkezdeni mozogni
- aki hát és gerincproblémákkal küszködik


Az első alkalom: december 21. -én 17.00-18.00-ig 
Helyszín:Bandha Jógastúdió Újpest
Ár: 2000 Ft/fő

Jelentkezés: preventivfitness@gmail.com
vagy Hasizomfejlesztés - face esemény

Hasvizsgálat a szétnyílt hasizomra: 2000 Ft (mely a januári LoveYourBelly tanfolyam díjából levonandó) 

A LÉTSZÁM LIMIT…

Bölcsességre leltem:-) !

Kép
A mai futás kitisztította a gondolataimat egy stresszes hét után. Szembe jött velem egy nagy bölcsesség, ami az élet más területén is igaz. Minden, amibe belefogunk, abban benne vagyunk. Minden amit szeretettel csinálunk és hittel, az pedig előrevisz minket! Így karácsony közeledtével a SZERETET és a HIT egyre erősebb hangsúlyt kap.    Kezdjünk el még ma hinni......! :-)

Preventív Fitnesz és LoveYourBelly

Kép
Az új blogjaimon számos érdekes tartalmat olvashatsz mozgásról, táplálkozásról, életmódról. Új küldetésem, hogy segítsek a szülés után lévő anyukáknak visszaszerezni a szülés előtti formájukat és az esetleges hasi sérüléseket regenerálni a LoveYourBelly tréninggel!
Keress bátran ezeken a weboldalakon:

www.laposhasat.blogspot.hu
www.preventes-fitnesz.blogspot.hu

Mennyi kalóriát égetsz 30 perc alatt?

Kép
Nézzük csak meg, mivel jár 30 perc aktív sporttal töltött idő, vagy akár egy ülőmunka, ami szintén energiát igényel. A hétköznapi élethez tartozó tevékenységeket sárgával kijelöltem. 
Gondold át, hogy te mivel tudnád aktívvá tenni a napodat, akár úgyis, ha nincs időd elmenni edzőterembe, személyi edzésre, vagy csoportos órára.
Aktivitás:                Kalóriafelhasználás: kcal            
Aerobik                            250                                
Úszás                      180-270
Irodai munka                      70      
 Séta                         150 
Tévénézés                          40  
 Portörlés                  120
Mosogatás                          76 
Tenisz                      225 
Házi munka                       110  
Pilates                      200 
Kocogás                           280-500                           
Lépcsőzés                288
Tanulás                               40-50
Túrázás                    440
Kerékpározás                    350���…

Fitten a várandósság alatt!

Kép
Kedves Fitt-Kismamák!

Már körvonalazódik a Kismama Pilates időpontja! Ez jó hír, hiszen itt a tavasz és egy kismamának sem szabad elhanyagolni a testmozgást.


Miért is fontos az edzettség és a mozgás?
- a bevitt kalória egy részét elégeti (Ne felejtsd el, hogy az első 2 trimeszterben csak 200 kalóriával "kell" többet enned, az utolsóban pedig 400-500 az ajánlott többlet! )
- a vázizomzatot tartósan mozgatja, jót tesz az izomtónusnak
- a keringésed kiegyensúlyozottabb lesz
- jó közérzetet ad, nem hagy ellustulni :-)
- a Pilates speciális gyakorlatai pedig erősíik a hátizmokat
(Gondold el, ha megszületik az új kis Családtag, mennyit kell majd emelgetni, kenguruban hordozgatni. Ehhez fontos a jó alap!)

Mit hozz az órára és mi várható?

- ásványvizet, ha megszomjaznál
- zoknit
- törölközőt a matracra
- csúszásgátló matracot kapsz
- használunk majd softball labdát is, vagy gumikötelet
- fókuszálunk a hát-, medencefenék izmaira, farizmokra, lábra, karra
- a jó zene garantált! :-)

Az…

Kismama Pilates indul!

Kép
Most először szeretném megszólítani a Kismamákat, lévén, hogy egy csónakban evezünk! :-)

Kedves Kismamák!
Egy három hónapos Kismama Pilates kurzust indítok április közepétől aktív, mozogni vágyó leendő anyukák részére. Bővebben a Kismama Pilates menüpontban olvashattok. Jelentkezzetek bátran, hogy a várandóságot együtt aktívan és egészségesen töltsük!
zsu

Pilates, a testszobrászat mestere

Kép
Pilates órák újult erővel és lelkesedéssel Budapesten a Kálvin tér közelében.  Aki a módszert ismeri, az tudja, hogy csodálatos a testnek-léleknek. Aki pedig csak hallott róla, itt a lehetőség, hogy kipróbálhassa.
Miért is hasznos?
- színt és életerőt visz a mindennapjaidba
- segít, hogy koncentrálni tudj a mozdulataidra, testtudatod alakítja
- formálja az alakodat
- hajlékonnyá, hosszúvá varázsol
- javítja a testtartást
- kiemeli a mellkast
- önbizalomra tanít
- csökkenti a stresszt
- tudatosítja a légzést
-javítja az egyensúlyt
- stabilizálja a medencét és a törzset
....és még ezer-ezer jó hatását tapasztalhatod meg az élet apró történéseiben. Akár lihegés nélkül felmenni egy lépcsőn! Ugye, nem nagy valami, -de sikerélmény!

Órák kedden, szerdán és csütörtökön.
Részletekért kattints a Preventes oldalára. (katt a szóra!) Várlak szeretettel!


zsu