2017. augusztus 19., szombat

Preventív Fitnesz és LoveYourBelly

Az új blogjaimon számos érdekes tartalmat olvashatsz mozgásról, táplálkozásról, életmódról.
Új küldetésem, hogy segítsek a szülés után lévő anyukáknak visszaszerezni a szülés előtti formájukat és az esetleges hasi sérüléseket regenerálni a LoveYourBelly tréninggel!

Keress bátran ezeken a weboldalakon:


2014. szeptember 26., péntek

Mennyi kalóriát égetsz 30 perc alatt?

Nézzük csak meg, mivel jár 30 perc aktív sporttal töltött idő, vagy akár egy ülőmunka, ami szintén energiát igényel. A hétköznapi élethez tartozó tevékenységeket sárgával kijelöltem. 

Gondold át, hogy te mivel tudnád aktívvá tenni a napodat, akár úgyis, ha nincs időd elmenni edzőterembe, személyi edzésre, vagy csoportos órára.

Aktivitás:                Kalóriafelhasználás: kcal            

Aerobik                            250                                

Úszás                      180-270

Irodai munka                      70                                 

 Séta                         150 

Tévénézés                          40                                 

 Portörlés                  120

Mosogatás                          76                                 

Tenisz                      225 

Házi munka                       110                                

Pilates                      200 

Kocogás                           280-500                           

Lépcsőzés                288

Tanulás                               40-50                           

Túrázás                    440

Kerékpározás                    350                                 

 Evezés                    285-500 

Szaunázás                            40                                

Számítógépezés          46



Alvás                                  30                                

2012. április 14., szombat

Fitten a várandósság alatt!

 Kedves Fitt-Kismamák!


Már körvonalazódik a Kismama Pilates időpontja! Ez jó hír, hiszen itt a tavasz és egy kismamának sem szabad elhanyagolni a testmozgást.



Miért is fontos az edzettség és a mozgás?

- a bevitt kalória egy részét elégeti
(Ne felejtsd el, hogy az első 2 trimeszterben csak 200 kalóriával "kell" többet enned, az utolsóban pedig 400-500 az ajánlott többlet! )
- a vázizomzatot tartósan mozgatja, jót tesz az izomtónusnak
- a keringésed kiegyensúlyozottabb lesz
- jó közérzetet ad, nem hagy ellustulni :-)
- a Pilates speciális gyakorlatai pedig erősíik a hátizmokat
(Gondold el, ha megszületik az új kis Családtag, mennyit kell majd emelgetni, kenguruban hordozgatni. Ehhez fontos a jó alap!)

Mit hozz az órára és mi várható?

- ásványvizet, ha megszomjaznál
- zoknit
- törölközőt a matracra
- csúszásgátló matracot kapsz
- használunk majd softball labdát is, vagy gumikötelet
- fókuszálunk a hát-, medencefenék izmaira, farizmokra, lábra, karra
- a jó zene garantált! :-)

Az órák lehetséges időpontjai:

Kezdhetünk reggelente: 8-9 óra között keddtől péntekig bármelyik nap.
Keddenként: 18-19 óráig
Szerdánként: 17-18, vagy 18-19 óráig
Kérlek, ha sikerült választani, jelezd nekem a preventes.zsu@gmail.com emailcímen.

Árakról az Árak menüpontban olvashatsz!

Már alig várom, hogy összejöjjön egy lelkes kis csoport, akikkel a jövőben akár a tervezett Babás Pilates-szel is folytathatjuk!
Ha te is lelkes vagy, kérlek oszd meg a cikket a facebookon barátaid között. Nehogy valaki lemaradjon!

Üdvözlettel:

zsu

2012. március 13., kedd

Kismama Pilates indul!

Most először szeretném megszólítani a Kismamákat, lévén, hogy egy csónakban evezünk! :-)

Kedves Kismamák!

Egy három hónapos Kismama Pilates kurzust indítok április közepétől aktív, mozogni vágyó leendő anyukák részére. Bővebben a Kismama Pilates menüpontban olvashattok.
Jelentkezzetek bátran, hogy a várandóságot együtt aktívan és egészségesen töltsük!

zsu